
در دیدار معاون توسعه مدیرت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با فرماندار شهرستان سروستان مطرح شد: باید به فرهنگ بیش از دیگر موضوعات پرداخته شود. غلامرضا یوسفی نژاد در این نشست صمیمی با بیان اینکه در همه استان با کمبودهایی همچون نیرو و امکانات روبرو هستیم که هرچند تلاشهای خودمان را کردهایم کماکان با گرفتاری های زیادی روبرو شده ایم و به دنبال آن هستیم که به زودی یک نیروی توانمند را به این اداره بیفزائیم. معاون توسعه مدیرت و منابع فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اظهار داشت: در این شهرستان...
ادامه مطلب